In UK…

Se pare ca am ajuns pana la urma si aici. Se numeste ca acum locuiesc in Anglia. Eu aia care pana la 23 de ani n-a lipsit de acasa mai mult de 2 saptamni. E si asta o chestie..
Ce pot sa spun? E bine. Mai bine decat puteam spera. Acum tot ce trebuie sa fac e sa-mi vad de treaba, sa muncesc cat mai mult(sper ca in cateva luni sa mai gasesc si ceva part-time), si sa cheltuiesc cat mai putin:D…ca deja imi sclipesc ochii la laptopuri, cizme sau mai stiu eu ce balarii :))
In rest…Imi e al dracu de dor. Dar trebuie sa invat sa traiesc cu dorul asta…cum bine zicea cineva…cand iti e dor, gandeste-te cu iubire, cu ‘lumina’, trimite toate gandurile bune, and then drop it. So it seems that’s what I have to do too.

2 gânduri despre “In UK…

  1. Pingback: 2010 in review « Yulik2531's Blog

Lasă un răspuns

