Iepurica autista :))

Va prezint o iepurica autista :))








8 gânduri despre “Iepurica autista :))

  1. bine, maaaaaa. e frumoasa, ma. e draguta foc. e iubita tare. si in plus, mai e si a mea. eh, de mancare si apa duce lipsa din cand in cand.. si la urma urmei, zi tu. ai u atata curaj incat sa negi ca ti a placut o tona!
    :)) :*

  2. Uh da, din cand in cand are parte de mancare si apa, as zice eu. In rest, lipsa 😀
    Mie, sa-mi placa o tona? Mi-a placut 2 😀

  3. bine… poza cu ea la baie sa nu pui. ca parca n ar fi fost sobolanca secsi si atunci ;;)

  4. Ma, nu, mie mi se scoala reputatiunea atunci, dar iepuricai…nu prea cred. Arata ca un sobo, totusi. 😀
    Nu ma tenta sa pun poze:))

Lasă un răspuns

