So…so u think..

Am un chef de invatat de nu-i adevarat. Bine ca macar mi-am scos fituicile, desi oricum, n-am sanse sa trec examenul doar cu teoria. Si sunt atat de multe probleme, si nu e vb de asta, ca mie imi plac pb, dar parca acum nu am deloc stare sa stau sa le inteleg. Dar deloc…

Am un dor de duca… Am un chef nebun de…nici eu nu stiu ce. Am o stare ciudata. Si imi e dor. Da asta e deja la ordinea zilei. Si am atatea de facut, dar parca nu-mi sta capul pentru nimic. Si le las acolo sa se adune. Tipic mie, nu?

Am gresit, oare?

2 gânduri despre “So…so u think..

Lasă un răspuns

