Strange Leapsa

Cica iar am primit o leapsa. 10 lucruri ciudate despre mine. Pai sa ne gandim:

1. Nu pot sa beau cafea sau RedBull decat daca vreau sa dorm mai bine. Adica imi provoaca somn.
2. Am mainile inghetate chiar si vara.
3. …
4. Inca mai cred ca iubirea adevarata exista. Si prietenia.
5. Nu pot manca ficat prajit pentru ca inca tin minte cand ma obligau ai mei sa mananc, mica fiind. Dar nici eu nu am nicio treaba cu pateul de ficat.
6. Nu pot sub niciun chip sa fiu infidela.
7. Nu mi-a fost frica niciodata de animale, insecte, soareci, pasari…etc.
8. Sunt in stare sa vad anumite filme si de 20 de ori, si de fiecare data parca descopar ceva nou.
9. Imi place sa fac tot felul de scenarii cand merg pe strada si ma uit la oameni. Uneori ma bufneste rasul de una singura, alteori poti trece pe langa mine si nu te vad decat daca-mi pui o piedica. Si poate nici atunci:))
10. Sunt convinsa ca nu m-am nascut cand trebuia.

Leapsa ciudata merge la cine o vrea.

2 gânduri despre “Strange Leapsa

Lasă un răspuns

