Imi pare rau…

E atat de pacat cand vezi ca se termina lucruri. E atat de greu de suportat uneori ca orice lucru are un sfarsit. Nu as vrea asta. Dar nu am ce face.
As vrea sa am puterea sa ajut mai mult. Habar n-am de ce ma intereseaza atat sa ajut…mereu pe altii. Ca pentru mine nu fac prea multe. Dar nici macar pentru altii nu prea reusesc. Degeaba am incercat sa dau sfaturi, sau sa-mi spun parerea. Nu ajuta. Iar acum cand se intampla, ma simt vinovata ca n-am putut face mai mult. Oricat de pesimista sunt, incerc sa sper ca totusi se vor si indrepta lucrurile. Nu se poate sa fie numai rau in viata asta..

4 gânduri despre “Imi pare rau…

  1. OK. Poate conteaza intr-o masura mai ridicata faptul ca nu poti ajuta oamenii din jurul tau… dar gandeste-te ca nu sunt multi care stiu sa asculte. Si… foarte multi apreciaza chestia asta. unii apreciaza chestia asta chiar mai mult decat un sfat bun. Iar tu te pricepi al naibii de bine a asculta. Iar pe viitor… incearca sa privesti partea buna a lucrurilor. Mereu este si o parte buna.

  2. Stii ca nu esti primul care-mi zice asta, ca ma pricep sa ascult? Asa o fi.. Si stiu ca e poate de apreciat chestia asta, dar totusi, nu ma pot abtine sa vreau sa pot face mai mult.

  3. E o lege a firii ca orice lucru să aibă un
    început şi un sfârşit. Ideal este ca în faţa
    oricărui sfârşit să zâmbim pentru tot ceea ce
    s-a întâmplat…
    E frumos din partea ta să-ţi doreşti să-i
    ajuţi pe alţii, dar ar fi bine să înţelegi
    că pentru a putea face asta trebuie mai întâi
    să-ţi fie ţie bine, în limita decenţei şi a
    bunului simţ 🙂

  4. @Juliet Bine le zici, si le stiu si eu. Dar din pacate, nu prea ma pot schimba. Se pare ca asa sunt. Iar bine mie…mi-o fi, in limita decentei cum spui tu…

Lasă un răspuns

