Ajutor?

Deci…in cautare de inspiratie pt blogul meu plictisitor, am bagat aceasta noua tema la care la un moment dat am gasit o posibilitate sa pun un link pt o cauza sociala. Mi-am facut cont pe SocialVibe asta si am raspuns la niste intrebari foarte nice de altfel, si teoretic prin aceste chestionare companiile pt care raspund doneaza o anumita suma pentru copiii cu probleme. Nu stiu cat de adevarat e dar dupa cat am ratacit azi pe acest site, am observat ca e o mare comunitate din intreaga lume. Deci…mie mi se pare ok. Daca va intereseaza, dati un click in dreapta si completati si voi acele intrebari. Poate ajutam totusi pe cineva.

4 gânduri despre “Ajutor?

Lasă un răspuns

