Puternica sau nu?

Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample. Cam asa ceva as putea spune eu acum. Ma intreb doar ce dracu vroiam. Si de ce sunt atat de masochista. Dracu stie.
Ma uimeste cateodata capacitatea mea de a ma minti. De ce noi oamenii nu acceptam sa ne minta altii, dar noi o facem pana la refuz? Cel putin eu una asa fac. Ma intreb aproape in fiecare zi cand o sa mi se umple si ultimul pahar. Pentru ca probabil la un moment dat se va intampla si asta. Ma bufneste rasul aproape. Cate dracu pahare am eu?:)) Sau de fiecare data cand mi se umple unul, mai inventez eu unul, doar ca sa nu renunt, doar ca sa incerc in continuare…doar ca sa ce?!
O zi grea. Cu 2 intamplari in 30 de min care mi-au pus capac. Si imi vine sa ma asez cu curu’ jos sa zic ca nu mai pot. Dar stiu ca mai pot. Din pacate sau din fericire.
Si ma uit acum la tv si o vad pe Lavinia Milosevici care exact acum 1 an si-a pierdut fetita in varsta de 4 ani. Si tot ea spune ca intradevar, viata merge mai departe. As vrea sa fiu la fel de puternica.

4 gânduri despre “Puternica sau nu?

Lasă un răspuns

