Ramas bun

Uite ca s-a terminat si asta. Am tras mult pana sa ajung sa spun asta…dar eu una nu mai pot. Si nici nu ,mai sunt in stare sa ma lupt cu morile de vant. Mai ales acum. Se pare ca nu conteaza cat am investit. Nu conteaza anii, nu conteaza nimic. La urma urmei tot singura voi ramane. Mai e 1 singura persoana aproape, dar va pleca si ea. Deja a inceput sfarsitul. Sau mai bine zis, cu fiecare zi trecuta, ma apropiam de el. Ma intreb doar daca vor fi zile sau luni. Si o sa raman in sfarsit singura. Spun in sfarsit pt ca am stiut asta de la inceput. Am stiut ca asa va fi. Si totusi am lptat, si totusi am iubit prea mult. Sa-mi fie de bine. A fost si frumos.
Mai mult nu mai pot spune. Dar sa stii, era ultimul lucru de care aveam nevoie acum…

3 gânduri despre “Ramas bun

Lasă un răspuns

