:)

hosi

4 gânduri despre “:)

  1. nu stiu si nu stiu ce inseamna. am tot cautat si n am dat de el. ti am zis ca am pictat [bine, pictat e mult spus:)) ] si eu un lemn acu cateva zile cu 2 simboluri din astea: spirit si intim. ff dragute. da’ pe asta al tau nu l am gasit pe nicaieri. decat undeva, dar nu zicea ce inseamna.
    in fine..:P btw, stii cat mi a fost de greu sa le desenez? sa le fac cat de cat sa aduca a simbol?:)) oi fi si eu antitalent, da’ si ele s culmea de complicate..
    :*

  2. ;)) Nu esti nu
    Este simbolul pt stea. Teoretic. Am un medalion la gat care e o stea cu 6 colturi 🙂

Lasă un răspuns

