Intrebare

-Iti mai lipseste?
-Nu. Nu-mi lipseste sa fiu primul secundant.

-Da, imi lipseste. Era sufletul meu pereche…

8 gânduri despre “Intrebare

  1. intrebare:
    „- cu ea te ai fi mutat in alt orash, nu?
    – da, ca sa ne construim o viata aman2, ca aici nu se putea..”

    intrebari proaste care cer raspunsuri proaste. ne mananca n cur, asta e.
    >:d<

  2. ce ti am scris eu era intrebarea mea pentru el. si raspunsul lui.. si apoi, concluzionam.. ne mananca n cur sa cerem ce stim ca o sa ne doara. banuiesc…

  3. faQ. :)) eu am crezut ca era intrebarea ta pt el. phiu! lasa, mai bine ca m am inselat eu.. uratooo:*

Lasă un răspuns

