Deci…

…am plecat la mare. M-am hotarat acum 2 ore si in 30 min plec de acasa. Numai asa pot eu merge la mare:)) Ne vedem…candva, ca nu stiu cat stau:))

10 gânduri despre “Deci…

  1. Si tu :|, zau ca ma bucur pentru tine, da’ zau… mie cand imi vine randu’!!! Mai toti din anturaju’ asta virtual ati fost, sunteti si veti merge la mare, numai eu stau si stau si iar stau si voi sta in continuare, zau ca nu e drept… unde e egalitatea dintre oameni 😐 !!!

  2. Si eu… Zau ca exact ca tine gandeam si eu vineri la 9 dimineata. Si am primit un telefon de la cineva, care dupa ce m-a auzit la telefon cat de nervoasa si terminata sunt, mi-a zis „du-te la mare”. Am sunat o prietena care era acolo, si a ramas ca ma intalnesc cu ea. Si in 4 ore am plecat. Intradevar, am imprumutat bani, dar pana la urma daca ai de drum, poti sta si in camping cu cotrul, ca mine, sau chiar pe plaja, ca mine anul trecut, si de mancare nu mai zic, ca eu pot manca si 1 covrig pe zi, daca e sa vad marea cateva zile. Deci la urma urmei daca vrei se poate 🙂

Lasă un răspuns

