Schimbare

Ma intreb oare cat o sa mai rezist asa. Simt ca imi ajunge cutitul la os. Am o stare de nemultumire care ma face sa nu pot sta intr-un loc mai mult de 10 min. Si uite asa fac zeci de drumuri in casa, si in momentele de „respiro” ma gadesc la acelasi lucru. Dar macar m-am schimbat. Nu mai cer. Nu mai zic. Las sa vina de la sine. Poate si din curiozitate…oare cand? Pana atunci, muncesc. Si…cam atat.
Am constatat ca e bine cand ai un singur prieten. Pt ca atunci cand il pierzi, cel putin doare 1 singura data.

save_copaci

Un gând despre “Schimbare

  1. habar n am cand isi pierd oamenii prietenii, stii?
    habar n am de multe, da’ de schimbari pe care nu le plac, nu le inghit, da’ nu am puterea sa le ..schimb_schimbarile, m am lovit si eu. si tot incerc sa explic ca nu stiu cum sa te iau, cum sa iau atitudinea si tot.. pt ca e atat de simplu ce se ntampla si se face munte ditamai intre noi. nu vorbim. cand vorbim, nu stim cum. cand nu stim cum, zicem tampenii sa umplem sau sa treaca timpul. cand vream sa treaca timpul, ni se duce senzatia aia cum ca am sta o viata aman2 si am vb si nu ne am plictisi.
    habar n am cand se pierd lucrurile sfinte. habar n am cand se duc prietenii, stii? stiu doar ca ma simt in plus printre lucrurile sfinte din viata ta, desi constientizez ca probabil nu sunt. stiu doar ca te vreau langa, cel putin atat cat pot avea eu pe cineva langa. stiu ca eu voi suferi, inseamna, de 2 ori.. si odata nu vreau sa sufar de la tine.

    nu sunt oarba, ma intreb numai CUM. stiu ca tot ce ti zic iti suna a vorbe de aiurea, as vrea sa simti cum sunt de fapt si ce incerc sa ti zic.

    urasc oamenii care se scuza.. si n o sa fac asta. sper doar sa intelegi ca sunt chestii diferite de care ne ocupam in momentele astea. eu am inca in nori si capul si visele si ce_vrea_sa_fac.. eu inca sunt copil. si probabil, nu e bine. tu esti diferita, ca te ai maturizat de mii de ori mai repede. am avut discutia asta de mii de ori. si concluzia la care ai ajuns e „esti copil”. mie una nu mi displace. ce doare si aici, desi nu ti pare, e cum a ajuns tot sa se intample intre noi. ca..:-?? ma gandesc ca ti dai seama ca nu am net de o saptamana.. si mesaje.. in fine. incep sa ma scuz. si mi e aiurea ca o fac.

    numai ca, daca suni si nu am telefon sa raspund, inseamna ca am dormit in masina sau in cort de 2 zile, si m a sunat mami de 2 3 ori si n am baterie. da’ un mesaj il pot vedea. si nu e vorba de cerut, e vorba de.. a zice ceva. tu. mie. oricand. si fara supararea ca raspunsul vine mai tarziu.
    tot ce mi doresc e sa nu ajungem sa zicem „imi pare rau..”

Lasă un răspuns

