ArtMania Festival

Sunt deja acasa de vreo 2 zile dar nu am reusit sa scriu inca nimic. SI nici nu stiu ce as putea spune, mai mult decat ca a fost…minunat. The best thing I ever saw. Nu m-am imaginat in stare sa urlu la propriu timp de 5 ore in continuu, si sa sar in sus si sa dansez atat. Intradevar, trupele romane nu se compara cu asa ceva. Nu au cum. Nu au show cum am vazut eu sambata. Voi posta mai tarziu cateva filmulete. Momentan, 1 singura poza, de clatit ochii 😀

10 gânduri despre “ArtMania Festival

  1. Pai daca ma intrebi de oras, nu-ti pot spune nimic, ca am mers 30 min. 15 pana la Piata Mare, unde am asteptat de la 10 la 18 cand a inceput concertul, si inca 15 min de la Piata Mare pana la gara, de unde am plecat pe la 3 dim 😀 Oricum, ce am vazut, mi-a placut, clar;)
    Iar daca ma intrebi de concert…a fost the best thing ever 😀

  2. doamne groaznic a fost in trenu ala am jurat ca nu mai merg cu asa ceva cel putin la cls 2 unde erau scaunele alea asa tepene, caldura cat cuprinde si mai era si unu in compartiment care mirosea groaznic :\

  3. Pai nu stiu, daca era spre Bucuresti pe la 2:34 ala o fost 🙂
    dupa ce ca face 7 ore a mai avut si intarziere vreo ora
    Eh macar a meritat, a fost senzational concertul

  4. Hi hi, deci nu. Eu sunt din vl. Si al meu tren a venit si plecat si ajuns la timp:)) 2 ore pana acasa. Sunt mai norocoasa
    Si da, chiar a meritat. Eu cel putin i-am vazut prima data live, si sincer sunt hotarata sa nu le mai pierd niciun concert din romania

Lasă un răspuns

