Wishes

As vrea sa pot pleca undeva la capatul lumii. si sa nu mai stie nimeni de mine. Si nici eu de ei. De nimeni. De voi, in niciun caz.
Doamne cat as vrea…

5 gânduri despre “Wishes

  1. Mie nu-mi place. Dar n-am gasit ceva mai negru, sau mai sumbru, sau mai…cumva.:))
    De ce sa plec? De dor de duca…

  2. aha aha
    azi…cand ma trezesc
    o sa scriu despre conceeeeeeeeert
    acum abia am ajuns de 10 min, dupa 1 zi pe drumuri in picioare si in soare de vreo 45 grade…sau mai mult
    deci somn de voie
    sunt nebuna si doar pt ca am intrat pe calc si n-am aterizat direct in pat:))

Lasă un răspuns

