Hope

Stii, sunt lucruri in viata de care nu poti fi absolut sigur niciodata. mai ales in ceea ce o priveste pe alta persoana. De fapt chiar sunt oameni care nu sunt sigur nici de ei ce simt. Eu insa sunt sigura de multe. Si as vrea ca si tu sa stii cat ma pot bucura pt tine. Si ca te sustin cu toata forta mea, si ca am incercat sa te sustin cat am putut eu mai mult si mai bine. Acum eu nu mai pot face nimic. Sper din tot sufletul sa se implineasca un vis…
All that is ended and gone, but I need you to be allright…

2 gânduri despre “Hope

  1. eu stiu ca s oameni care se descurca singuri. de fapt, nu. oamenii mereu se descurca singuri. dar e placut si imbucurator peste masura sa stii si sa simti ca cineva poate fi langa tine. in modul ala.. fain si frumos in care putini stiu sa fie.
    probabil mai mult decat faptele ajuta gandurile. si mai multa forta dau sentimentele bune pe care oamenii le pot avea. incearca sa ai viata ta in timp ce te bucuri de realizarile altora si incearca sa ti faci din viata TA cel mai mare motiv de bucurie, asteptare si mandrie. te iubesc inca. mult.

Lasă un răspuns

