Ar trebui…

Da, ar trebui multe. Ar trebui acum sa lucrez, ca de 2 zile, nu am facut mai nimic. Ar trebui maine sa ma duc la interviul ala dar asa ma trage inima…Ar trebui multe…Dar ma doare capul, si desi a fost o zi minunata, sunt trista. As fi vrut mai multe. Dar vorba aia, nemultumitului i se ia darul:)) Oricum…Am reusit in sfarsit sa te ajut si eu cu ceva. Si chiar daca nici macar ms ala n-a fost, sunt convinsa ca conteaza ff mult. Si ma bucur mult ca am putut. Si sunt ingrozita pe masura ce trec zilele. Imi e teama. Dar…sper ca n-a fost azi ultima zi cu „slalom printre cretini”…:)
Just hope all those beautiful days will come again…

Lasă un răspuns

