Artmania Festival

Pai……URAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Ma duc la Artmania Festival. Sau mai exact ma duc sa vad Nightwish. Abia astept. Mi-am cumparat azi biletul. Stiind ca eu daca nu fac un lucru ACUM, mai tarziu daca ma mai gandesc nu-l voi mai face. Cand a contat cel mai mult in viata o alegere a mea, si am facut asa, nu am stat sa gandesc prea mult, am ales bine. Asta o stiu dupa ani de zile. Deci…Abia astept 🙂
img_1869

img_1870

img_1871

Save one death for me…AND YOU…I WISH I DON’T FEEL FOR YOU ANYTHING.

10 gânduri despre “Artmania Festival

  1. stii u vorba aia, mai bine acum decat.. mai tarziu. si eu una tare ma mandresc cu tine. abia astept sa te vad cum t descurci singurica in sibiu, asta daca licentele nu se vor pune de a curmezisul unei escapade in doo.

    puuuuuuup

  2. @Bek00letz Ms ms, iti dai seama ca o sa ma distrez rau de tot. Sau bine de tot:D

    @Fluturash He he. Am deja cateva harti „furate” de pe net. Si daca ma duce mult capul imi caut o harta si o cumpar. Si atunci nimeni nu-mi mai sta in cale 😀

Lasă un răspuns

