Just get through this day…

Am de lucru enorm de mult, cum am de vreo 7 saptamani. Dar acum chiar nu mai am nicio putere sa mai fac asta. Nu mai am nicio vlaga. Nu mai am niciun entuziasm. In nimic. Azi am facut ce nu mai facusem de anul trecut. Si din plin. Azi sunt mai trista decat am fost tot anul asta. Si am cele mai negre ganduri. Si sa le ia naiba, sunt realiste. Azi nu mai pot spera. Speranta moare ultima, dar cand o face… Azi as vrea sa dorm. 1 zi intreaga. Preferabil 6 luni. Azi as vrea sa fie 12 februarie din nou. Sa mai pot spera. „Nu mai pot”. Daca nu mai poti, du-te. Daca nu mai pot…”iti trece tie”. Sau poate nu. Sau sigur nu. Azi as vrea un pestisor de aur. Sau sa ma fi nascut cu 8 ani mai devreme. Sau mai tarziu… Azi as vrea…doar sa trec de ziua asta.
In caz ca mai e careva care va mai citi pe aici. Am promis ca voi raspunde. Am promis ca voi fi. Am promis multe. Imi cer scuze. Dar azi nu mai am puterea.

5 gânduri despre “Just get through this day…

  1. Niciunul anume. momentan colaborez cu o firma la un proiect care va dura pana la sfarsitul lunii iunie. Mai exact introduc planuri de amplasament si delimitare in format digital. Un fel de introducere de date in calculator.

  2. Da am ainteles…pai presupun ca destul de obositor, mai tot timpul in fata calculatorului, dureri de cap, ochi, oboseala psihica…remediu: iesi afara, date pierduta pe unde in natura…parerea mea ca dupa atata, virtualitate, poate ca cel mai bine iti va fi in natura.

  3. Ai dreptate. Si adevarul e ca am si solutii la indemana. La 5 min de casa o padure, sau la 30 min Calimanesti, Olanesti. Poate voi pleca… daca reusesc sa ma desprind de calc 😀 Ms de sfat 😉

  4. Vezi…gata problema :), oarecum :P. Hai ca poti sa’l lasi singur cateva ore, nu va plange, stiu eu ;), vei fi mai proaspata apoi :).
    Oricand cu multa placere :).

Lasă un răspuns

