Fucked up day!

De mult timp nu am mai fost atat de suparata, si de derutata ca acum. Si pe bune, chiar m-ar fi ajutat sa vb cu tine. Parca asa faceam odata. Ne ascultam…Nu era vb de chef sau nu. Dar se pare ca totusi oricat as incerca ceva s-a rupt. Si cred ca eu stiu cel mai bine ca ceva daramat nu mai poate fi construit niciodata la loc la fel. Pacat. Asta e tot ce mai pot sa spun. Iar daca nu ai facut asta pt ca ai fi avut si tu motivele tale, le puteai zice. Sau puteai spune cel putin ca nu poti. Ma rog, nu mai conteaza.
Nu mai pot nici lucra. Si dupa mine nu am lucrat nici jumatate din cat as fi vrut sa lucrez. Si totusi am lucrat mult prea mult. Poate mai bine m-as duce dracu sa dorm. dar acum chiar nu pot. Asta e.
Whatever…

4 gânduri despre “Fucked up day!

  1. Hai mai…capul sus, iesi afara si inspira adanc in piept, plmbate putin, calmeazate, aranjeazati gandurile si te vei simti mai bine.

  2. @Stefy Yap, trece trece. A trecut deja 🙂
    @Simplu In loc sa fac ce ai zis tu, eu m-am afundat in lucru si mai adanc. Si nu zic ca m-am calmat mai rpd, dar cu siguranta am reusit sa-mi respect dead-lineul impus de mine 😀
    @sHaDoW gIrL La mine e invers:)) Dupa soare vine ploaia. Adica….eu ador ploaia:D Si azi m-a plouatttttttt 🙂

Lasă un răspuns

