Ploaie

Nimic nu se compara cu o plimbare pe Valea Oltului, atunci cand ploua.
Ce zi frumoasa! Si sa mor eu, chiar mi se pare romantica o plimbare pe ploaie 😀
Beautiful day…

ploaia1

ploaie3

ploaie2

4 gânduri despre “Ploaie

  1. Ai dreptate si eu sunt de parere ca este romantica o plimbare pe ploaie, INSA nu oriunde. Pe Valea Oltului…tu sti mai bine, eu unul nu am ajuns acolo. Mie unul mi’ar placea si intr’un parc, de exemplu. Oricum ca „plimbarea romantica pe ploaie” sa iasa…foarte romantica, trebuie sa indeplineasca cateva conditii cum ar fi: liniste in jur si ceva pustietate, pentru ca ploaie in oras poate fi o adevarata aventura.

  2. da..dar nu sa te plimbi singura prin ploaie, ca atunci eu as da in dramatism 🙂 am fost si eu pe valea oltului foarte frumos.

  3. Mie una imi place ploaia in orice conditii. dar da, intradevar, atunci cand nu e singur e muult mai bine… 🙂

Lasă un răspuns

