Nostalgie…

Un bun prieten de-al meu mi-a adus aminte de vremuri demult trecute. Si m-a apucat asa o nostalgie…

2 gânduri despre “Nostalgie…

  1. Foarte interesanti actorii astia, adevarati „monstrii sacrii” asa cum sunt numiti. Oameni de la care actorii incepatori, cei ce vor sa ajunga „acolo sus” ar trebui sa ia aminte de la ei, pritre care: Toma Caragiu, Tamara Buciuceanu, Draga Maria, multi multi foarte multi.

  2. Da, asa este. Si spre rusinea mea si eu uitasem de ei. Nu ca ar fi fost pe vremea mea, dar ii stiam, si imi placeau. Insa de mult timp nu mai vazusem nimic cu ei. Si in seara trecuta pur si simplu m-am uitat in continuu…si doamne ce diferenta e intre ce era odata si ce e acum!

Lasă un răspuns

