Sunt irascibila

De vreo 2 saptamani am descoperit asta. Bine, nu ca nu o stiam. Dar parca in ultimul timp sunt din ce in ce mai mult. Si nu-mi place. La ce dracu insist sa-mi impun punctul de vedere? Ce daca dupa parerea mea se duce totul dracu daca nu faci ca mine? Cine dracu sunt eu? Un nimeni. Poate ma pot scuza doar pt ca imi pasa. Dar pana la urma nici asta nu e scuza. Eu am trait pe pielea mea mai multe decat iti imaginezi. Dar poate asta e doar parerea mea.
Am nevoie de liniste. Sa imi vad de lucru si poate de facultate. Si atat. Nu mai vreau nimic altceva.
PAUZA

17 gânduri despre “Sunt irascibila

  1. Promit ca o sa ne intalnim. Dar acum am atat de mult de lucru incat abia mai am timp de mers la facultate. Sper ca in vreo 2 saptamani sa fie mai lejer 😉 Mai vb 🙂

Lasă un răspuns

