Imi e dor…

Ma uitam acum pe pozele facut acum 2 ani in Grecia. Si mi-am dat seama ca imi e dor sa mai fiu acolo. Si imi pare rau acum ca nu m-am bucurat asa cum ar fi trebuit atunci. As vrea sa mai ajung odata acolo. Si pe insula Aegina. Unde e atat de frumos. Si da, as vrea sa fiu tot cu tine, Ileana:) O sa pun maine un post cu multe poze de acolo. Acum…sunt prea trista pt a face asta.

2 gânduri despre “Imi e dor…

  1. Ah, nostalgia te omoara. No problem vine vara, ai dreptul la un concediu, asa ca sunt sigur ca prietenii tai te vor primii oricand cu bratele deschise.

Lasă un răspuns

