Grecia_3

Habar n-am cine a inventat internetul. Dar daca as sti si as avea ocazia eu una i-as multumi. Pt ca prin intermediul lui am cunoscut 2 oameni minunati. Fara de care viata mea ar fi muuuult mai goala acum.
Unul dintre ei este my „Mom”. Ileana. Cea care la 1 an si ceva de cand m-a cunoscut pe net, m-a chemat in Grecia. Si a facut tot ce i-a stat in putinta sa ma simt bine si sa plec cu niste amintiri de neuitat. Nu stiu daca i-am multumit vreodata. Dar o fac acum. Nu am uitat zilele acelea, si nu le voi uita niciodata. Si voi ramane mereu recunoscatoare ca tu mi-a oferit sansa de a cunoaste Grecia. Thx…

Frumoasa insula:)

Frumoasa insula:)

Caleasca si calul alb erau. Printul??? Neahhhh

Caleasca si calul alb erau. Printul??? Neahhhh

The longest night. Missing...

The longest night. Missing...

Cea mai frumoasa manastire vazuta vreodata. Pe insula Aegina.

Cea mai frumoasa manastire vazuta vreodata. Pe insula Aegina.

Frumos...

Frumos...

Templul Aphaia

Templul Aphaia

Ce bine era la umbra:))

Ce bine era la umbra:))

Eram cuminte in muzeu, nu? :D

Eram cuminte in muzeu, nu? 😀

Ai mei imi spuneau La Multi Ani. Facusem si eu 20 :)

Ai mei imi spuneau La Multi Ani. Facusem si eu 20 🙂

De ziua mea...

De ziua mea...

A fost o seara frumoasa

A fost o seara frumoasa

Romantic, nu?

Romantic, nu?

Alb si negru. Sfarsit si inceput

Alb si negru. Sfarsit si inceput

Eram trista ca plecam

Eram trista ca plecam

Gazdele mele pe insula

Gazdele mele pe insula

Thinking...

Thinking...

Tired...

Tired...

Thinking about u...

Thinking about u...

Say a little pray...

Say a little pray...

2 gânduri despre “Grecia_3

  1. Foarte tare…asa prieteni sa tot ai. Sincer sa fiu cu ajutorul internetului si eu mi’am facut destui prieteni. Oameni cu care m’am vazut o singura data, iar apoi ne’am continuat relatia de amicitie pe internet, oamnei ce i’am intalnit pe internet si in momentul in care ne’am intalnit ne’am comportat ca si cum ne’am cunoaste de ani intregi, adik plutea in jur o relaxare nebuna. Adevarul e ca este chiar forte important in viata de zi cu zi a omului de rand al secolului XXI.

    Uite m’ai facut si pe mine curios cu „inventatorul internetului” si am cautat, insa ceva clar nu am gasit, dar am aflat ca inventatorul „protocolul TCP/IP in forma in care este el utilizat astazi si a inceput interconectarea retelelor de calculatoare” Vint Cerf si „inventatorul World Wide Web-ului Sir Timothy John Berners-Lee (un programator englez)”.

  2. Ooo, ms mult ca mi-ai zis asta. Chiar nu stiam, si ma gandesc uneori, cand imi dau seama cat de mult mi-au putut schimba viata acei 2 oameni. Ca 2 sunt. Dar…am ajuns sa nu imi imaginez viata fara ei. Se poate spune ca sunt o norocoasa pt ca i-am intalnit. Si probabil si ei pe mine 🙂

Lasă un răspuns

