Grecia_2

Saracele :D

Saracele 😀

Am urat strazile de Grecia

Am urat strazile de Grecia

Vreau si eu apaaaaaaaaa

Vreau si eu apaaaaaaaaa

Flori

Flori

Pe insula, vizitam temple

Pe insula, vizitam temple

Alte flori

Alte flori

25-jun-2007-272

Strigam...Vreau baieeeeeeeee

Strigam...Vreau baieeeeeeeee

Ajunsesem la apaaaaaaaaa

Ajunsesem la apaaaaaaaaa

In el mi-am prins piciorul in usa, in prima mea zi in Grecia, inainte de a urca pe Acropole. Auci!!!

In el mi-am prins piciorul in usa, in prima mea zi in Grecia, inainte de a urca pe Acropole. Auci!!!

Lasă un răspuns

