Prima mea leapsa

Am luat-o de la Bek00letz, zicandu-mi ca nu ar dauna nimanui daca intru si eu in asa zisul sistem al ei 😀

Sunt…melancolica si visatoare
Aş vrea… sa nu mai am dreptate atunci cand nu vreau sa am
Păstrez… amintirile frumoase intr-ul loc sfant
Mi-aş fi dorit… sa ma fi nascut cu 10 ani mai devreme
Nu îmi place… sa vad oameni care au tot dar nu sunt multumiti
Mă tem… de singuratate
Aud… ce nu as vrea sa aud
Îmi pare rău că…nu te-am cunoscut acum 5 ani
Îmi plac… drumurile cu tine atunci cand ploua sau ninge
Nu sunt… luptatoare pe cat mi-as dori sa fiu
Dansez… foarte rar
Cânt… non stop
Niciodată… nu o sa regret
Rar… imi dau voie sa sper
Plâng când privesc… Sweet November
Nu îmi place de mine pentru că… sunt comoda
Sunt confuz…cand nu aud bine ce mi se spune
Am nevoie… de putin noroc si de mine
Ar trebui… sa lupt mai mult

4 gânduri despre “Prima mea leapsa

  1. Chiar nu cred sa dauneze cuiva 😀 Si-acum cateva sfaturi: Danseaza mai mult, speranta e folositoare, iar cand vine vorba de auzit, asculta tot, uneori e folositor 😀

  2. Dansez ca pixul, poate pt ca intradevar o fac rar 😀
    Speranta e folositoare atunci cand nu esti convins ca e in zadar. dar ce sa-i faci daca speranta moare ultima 😀
    Daaa, e ff folositor sa asculti tot, dar ce te faci atunci cand e al naibii de nefolositor? 😀

Lasă un răspuns

