.

Eu pana aici am luptat pt tine. De fapt pe dracu, nu am luptat deloc. Doar mi-am facut griji ca o proasta. Si uite ca mi s-a umplut paharul. Poti sa faci ce vrei de acum in colo. Eu nu ma mai bag. Al dracu daca o sa mai auzi vreodata vreun sfat de la mine. Gata cu prostiile astea. Faci ce vrei. Si daca poate vei avea ghinionul si la sfarsit nu vei fi tocmai bine, poate o sa mai fiu. Sau poate nu.

Un gând despre “.

  1. sau poate nu. imi zicea A. ca o sa fac cum stiu pana imi voi da seama ca de fapt, n am stiut nimic.cel mai sigur, asa va fi. momentan, am nevoie de tine sa inchizi ochii si sa mi tii mana..

Lasă un răspuns

