Da-i Doamne minte!

Nu am avut nervi ca in seara asta de mult timp. Inca nu imi vine sa cred cum ai putut sa ajungi. Si jur ca nu o sa te inteleg niciodata. Si jur ca sentimentul ala devine din ce in ce mai conturat. Si nu-mi place. Pt ca eu nu eram asa. Si nu e drept. Macar pt ei doi, ca tu se pare ca o meriti. Ti-o faci cu mana ta si se numeste lucru manual.

„Ma scuzi. Dar m-am saturat de oameni…”.

Si eu…sunt doar un ALT om.

Imi amintesc poezia lui Pablo Neruda, si spun, parafrazandu-l: „Da, as putea sa scriu cele mai triste versuri in noaptea asta. As putea sa scriu ca ploaia nu ne mai ocroteste, ci ne topeste sufletele insingurate. E adevarat, am pierdut. Dar ce frumos a fost odata!”

0508_trist_cathalin

2 gânduri despre “Da-i Doamne minte!

  1. Uff, nu stiu daca e frumos ce am scris. Sentimentul nu e prea placut. Insa versurile da, sunt minunate 🙂

Lasă un răspuns

