No more I love you’s

Cam de la inceputul anului am descoperit o emisiunea la Kiss fm. Mi-a placut de la inceput, deoarece modul in care se discuta era unul care dupa parerea mea chiar ajuta oamenii. Bineinteles ca este vorba despre emisiunea „French kiss”. De atunci nu am pierdut-o niciodata. Ar fi multe motivele pt care o ascult. Uneori pt ca ma regasesc in cazurile celor care suna, si indirect primesc si eu sfaturi, sau pareri ale unor oameni care mi se par super ok. Poate uneori ma face sa ma simt un pic mai bine faptul ca aud ca altii au probleme mult mai mari decat mine. Nu in sensul ca ma bucur de asta. Ci ca imi da un fel de „sut in fund” pt un pas inainte. Alteori e chiar relaxant sa rezolv subiecte pt examen si sa-i ascult vb. Sau sa mai scriu cate un comentariu pe blogul lui Dan. Trebuie sa recunosc ca mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca isi face timp si chiar le raspunde oamenilor care scriu acolo. De cat timp tot ascult si citesc blogul, am putut observa ca s-a creat o comunitate frumoasa, din care cred ca intr-un fel fac parte si eu acum. Sau nu pot sa uit de cate ori nu s-a intamplat sa ascult cate o melodie care sa-mi ajunga cu adevarat la suflet.
In seara asta insa, chiar a fost mai mult decat de obicei. Habar n-am cum sa explic ce pot sa traiesc cand ascult cate o melodie care mi se potriveste si care-mi ajunge la suflet. Dar in seara asta, au fost 2. Iar cea care chiar m-a lasat intr-un fel fara cuvinte, a fost Annie Lenox-No more I love you’s. Bineinteles ca a contat si faptul ca sunt fana Annie Lenox. Dar…chiar m-am simtit bine. Pt pur si simplul fapt ca cineva a pus o anume melodie la radio.
Un zambet pe care-l determini cuiva, este dupa parerea mea ceva minunat. Iar mie asta mi s-a intamplat acum. Asa ca…nu mai am de spus decat multumesc…si atat!

11 gânduri despre “No more I love you’s

Lasă un răspuns

